JAK DZIAŁAMY?

Staranne planowanie to nasz klucz do sukcesu!

W Moon Time naszą specjalnością jest planowanie imprez i organizacja wyjazdów firmowych – mazowieckie to główny obszar, na którym się skupiamy, ale również jesteśmy do twojej dyspozycji w praktycznie całej Polsce, ponieważ to zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze. Gdy chcesz skorzystać z naszych usług, sprawdź, jak działamy – jesteśmy do twojej dyspozycji na każdym etapie realizacji zlecenia. Nie musisz już obawiać się o imprezy i wyjazdy firmowe – mazowieckie czy inne regiony Polski – z Moon Time zabawa zawsze będzie udana!

Organizacja eventów to nasza specjalność

Działamy według sprawdzonego schematu. Przede wszystkim zależy nam na tym, by jak najlepiej poznać Klienta, jego oczekiwania i potrzeby. Po pierwszej rozmowie jesteśmy już w stanie stworzyć wstępną ofertę wraz z wyceną, a po jej akceptacji podpisujemy umowę. Dokładamy wszelkich starań, by zrealizować zamysł Klienta i pozostajemy z nim w stałym kontakcie, konsultując wszelkie zamiany.

Nadzorujemy eventy firmowe

Organizacja eventów to nie koniec naszej pracy. Podczas trwania imprezy nasi współpracownicy nadzorują działania i czuwają nad tym, by eventy firmowe przebiegały zgodnie z planem. Dopiero po zakończonej imprezie rozliczamy się z Klientem, zgodnie ze stawką zawartą w umowie. Organizacja eventów w Warszawie i innych miastach Polski to ekscytująca i kreatywna praca, którą przyczyniamy się do sukcesu naszych Klientów.

Przeżyj z nami

Niezapomniane chwile

Oferta
Dużo się działo

Zobacz naszą galerię

Galeria